Hellooo EveryOne. Tästä tulee piitkä pitkä kirjotus.

Lähdettiin turnaukseen Glens Fallsiin perjantaina suoraan koulusta. Eka peli meillä oli Glens Fallssin Phantomsseja vastaan. Se peli me hävittiin I-H-A-N 100 nolla. Tai ei ihan nolla, mutta me tehtiin vaan 2 maalia en muista ketkä teki maaleja tai maalit. Me oltiin hotellissa yötä ja siellä oli uima-allas.

Sitten seuraavana aamuna herättiin 6:30 päivän ensimmäiseen peliin. Se me pelaatiin Saranac Lakea vastaan. Siellä pelissä kun minä olin juuri tekemässä maalin niin minua koukittiin ja he saivat jäähyn. Sitten vähän ajan päästä minä koukin itselleni minun maailman ensimmäisen jäähyn! En vielä kerro voitettiinko vai hävittiinkö.    Sitten me mentiin hotelliin vaihtamaan ravintolavaatteet ja mentiin syömään. Sitten kun me tultiin syömästä niin me vaihdettiin uikkarit ja mentiin uimaan. Me olimme siellä jokusen 2 tunee. Sitten me tultiin takaisin omaan huoneeseen. Kun minun yksi kaverini pyysi pelaamaan minimailoilla käytäville niin minä en mennyt kun oli juuri telkkarissa hyvä ohjelma mutta Isoveli meni puolestani. Sitten oli mennyt ehkä puoltoista tunee niin kaikki pyydettiin käytäviltä ja alettiin lähtemään seuraavaan peliin. DIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDII OO jännnittääpii.

Kun kello oli neljä meidät päästettiin jäälle ja peli alkoi.

HAA

Eka meille sitten toisille aaaaaaaaaaaahhh MELKEIN MAALI vastustajille!!!!!!! sry mut en muista toisen joukkueen nimee.

JA MMAAAALLIIII JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Meille siis. Mutta kun peli oli 1-3 meille. Kaikki meidän aitiossa oli jo... WE WIN THIS! WE WIN THIS! Mutta sitten vastustajat alkoivat tehdä hirveästi maaleja. Ei olis kannattanu tuuletella liian aikasin. Muuten sain siellä minun elämäni toisen jäähyn YYUPPSS. Koukkimisesta tietysti. Lopulta peli päättyi 6-4 Kaikki tuli hotelliin ihan surkeina. Mutta se piristi kun pääsi vähän polskimaan.

Seuraavana aamuna me herättiin 5:50 peliin samaa joukkuetta vastaan. Mutta kun me oltiin vaihtamassa vaatteita pukkarissa meidän parhaan pelaajan Larsin maha oli kipeä. Kun hän lähti pois ja me päästiin jäälle niin vastustajat tekivät 6 maalia. Minä pääsin kaksi kertaa yksin läpi ihan toiseen päähän mutta ei maalia. Vielä.. jonain päivänä sitten!! Tässä kuvat siitä kun saan kiekon ja lähden nousemaan:

Mutta kun oli 3 erä ja aikaa oli enää 10:33 niin Lars tulikin takaisin ja kesti ehkä 15 sekuntia kun Lars teki maalin. Mutta lopulta peli päättyi 6-1 Me hävittiin siis kaikki pelit.

T-H-E - -  E-N-D

(Photos: Alicia Brandes)