No nythän mä hokasin miksi nuo kesämuotikuvat näyttävät niin epätäydellisiltä (ihanista vaatteista ja upeasta mallista huolimatta). Kamerassa oli valittuna pienin mahdollinen resoluutio! Joku pieni, näppärä räplääjä on kai taas ollut liikkellä kameran kanssa.. Meinasin jo hetken että minähän otan uudet, aistikkuutta henkivät ihanat kuvat. Sellaiset kuin Life Of Silja tai Uusi Kuu -blogistit postaisivat. Mutta enpäs otakaan. Nuo kuvathan välittävät maailmaani melko täydellisesti. Se ei ole ulkopuolelta tarkasteltuna siloiteltu, ihana ja virheetön, vaan vähän homssuinen ja karhea. Ja sellaisena toivon sen pysyvänkin! Muu olisi merkki siitä, että olisin käyttänyt aikaani asioihin joista en oikeasti nauti. Aika, jonka olisi voinut esinerkiksi käyttää leivontaan tai ruuanlaittoon, urheiluun, menemiseen ja tulemiseen, sohvasurffailuun tai luoviin paskarteluprojekteihin, olisikin kulunut oman tai ympäristöni puunaamiseen ja hinkkaamiseen. Njaaaah.. ei kiitos. Mieluummin viestin siltä mitä olen sisältäkin.

Tällaisia siis täällä olen viime päivinä pohtinut, minäkuvaa ja sen ulostamista. Itsetutkiskelu tekee välillä hyvää, ja tällä kertaa näihin pohdintoihin tuli sysäys rakkaalta, siloitellulta, tyylikkäältä, ihanalta pikkusiskoltani. Hän esitti, että voisin harkita huulikiillon kulutuksen triplaamista, sillä punatuin huulin kulkeva nainen on yleisen luokituksen mukaan tyylikäs (kts muotipostauksen kommentointi). Siskoni siis pukeutuu huulikiiltoon aina ja joka paikassa, ja niinhän sen pitää ollakin. Sellainen hän on; esteetikko henkeen ja vereen kuten edesmennyt mummimmekin. Minäkin olen, tiettyyn pisteeseen saakka.. arjessa en halua aiheuttaa kenellekään tarpeetonta kärsimystä suoranaisella rumuudella, ja juhla on toki asia erikseen. Mutta siskooni ja mummiimme nähden olen veistetty jostain ihan muusta puusta. He ovat suloisia kukkivia kirsikkapuita ihmisten silmien iloksi laitetulla etupihalla. Minä olen itsekseen rehottavan kaukaisen aarniometsän iso, vankka kuusipuu: tehty huojumaan tuulessa, mutta ei kaatumaan myrskyssä. Eikä maksa vaivaa (edes huulikiillon levittämiseen kuluvaa 15 sekuntia) yrittää esittää jotain muuta :)

nippletop%20019-normal.jpg

Elämä on ihanaa kun tukka on putkella ja räkä ynnä hiki (sekä aavistus huulikiiltoakin) roiskuu!