Näin vanhaksi piti elää ennen kuin tajusin, että SUORISTUSRAUTA on se mitä elämästäni puuttuu.

Mitä pidemmäksi annan hiusteni kasvaa, sitä selvemmäksi tulee, että ne ovat luonnostaan kiillottomat ja "rähjäiset". Vaikka trimmauttaisi latvoja kerran kuussa, vaikka käyttäisi vaikka mitä kiiltoshampoita ja -hoitoja, öljyjä, naamioita. En pese hiuksia päivittäin etteivät ne kuivuisi, ja samasta syystä pannassa on ollut fööni ja muut lämpöä tuottavat vehkeet muuten kuin erikoistilanteissa. Näin mummivainaa neuvoi vuonna 1989 ja siitä olen ottanut vaarin.

Narisin huonoista hiuksistani kampaajalle, ja hän vihjaisi suoristusraudasta. Käsitykseni hiusten käsittelyn tuhoavista vaikutuksista ovat kuulemma vanhanaikasia: suoristusrauta kehiin, suojaava suihke tai öljy alle ja unelmieni kiiltävät hiukset ovat omani. 

Hotpinkki Herstylerini saapui kotiin eilen, enkä malta pitää näppejäni ja kutrjeani erossa siitä. Jee, mikä tuote!

herstyler%20002-normal.jpg